I mama i PR

Iz svemira se vidi tko je PR. Svaki dan Samantha Jones radi PR na Manhattanu  u dizajnerskoj odjeći, igla petama, fotoshop šminki i besprijekornoj liniji. K tome, uvijek nađe vremena sjesti s curkama na ručak, posjetiti izložbe, izlaziti s klijentima/ i onima koji to nisu i biti savršeno uspješna. Da, tako funkcionira PR, to je normalno. A šta da u novom nastavku filma Samanthi netko ostavi najslađu bebicu na vratima? Sigurna sam da bi to bio blockbuster.

Majčinstvo je božji blagoslov i velika radost bez presedana. Ni s čim se ne može usporediti. No, majčinstvo sa sobom nosi ogromne izazove: nove obveze, raznorazne probleme sa izgledom kao posljedicu trudnoće ili nedostatka vremena, nespavanje, gledanje crtića umjesto informativnog programa i i i …. Jednostavno, majčinstvo nosi sa sobom mnogo toga novog, mnogo toga novog što apsolutno nema nikakve veze sa svemirskim televizijskim PR-om. Čini se da naša Samantha ima tri izbora: promijeniti i zanimanje i posao, izgoriti pokušavajući biti sve pet ili pak stvoriti neki novi PR.

 

ELEMENTA komunikacije potpisuje treći izbor i smatra da je svemirska slika zapravo posve zastarjela. Ta priča je počela krajem devedesetih, a to je bilo pradavno, još u prošlom stoljeću. PR je struka koja prije svega živi s društvom i stalno gleda u budućnost. Današnje PR-uše ne moraju napustiti svoju karijeru koju su gradile godinama, niti si zakinuti želju da budu majke, već samo nastavljaju raditi svoj posao- a to je graditi percepcije u javnosti. PR treba novu percepciju o PR-u, a to je & mama & PR.  

 

Biti prirodan, biti ono što te čini sretnim i biti profesionalan je sigurno ono što suvremeno društvo prihvaća. U vremenu prijatelja Zemlje, modernih ideja, zagovaranja dojenja i cjeloživotne edukacije, sigurno i PR mame mogu biti prihvaćene. One neće imati vremena da rade noć i dan, niti će imati savršenu frizuru i neće biti na svim velevažnim događanjima. One su usko specijalizirane za teme koje prate, rade svoj posao predano, organiziraju fleksibilno radno vrijeme i na svojim pametnim telefonima umjesto I am rich aplikacije imaju kikać ikone .

 

Na koncu, odnosi s javnošću je struka koja stvara priče, nove trendove i prva bi trebala biti uzor novim generacijama-a najbolji primjer njima sigurno je biti ispunjen, prirodan i sretan.