Prodaja

Od osnovnih načela do zaključivanje prodaje
Izvrstan prodavač odlično poznaje kupca, proizvod i psihologiju prodaje. Razlikuje prodaju materijalnih i nematerijalnih dobara, pravovremeno postavlja pitanja otvorenog i zatvorenog tipa, te raspolaže usavršenim metodama zaključivanja prodaje. Iskusni prodavač aktivno sluša kupce, pomaže im u definiranju ciljeva te brine o emocionalnoj komponenti i motiviranosti kupca. On jednako dobro pronalazi i zadržava kupce, te prema cjelokupnoj prodaji ima prirodan i pozitivan stav. Kroz ovaj seminar polaznici će naučiti ključne čimbenike uspješne prodaje, savladat će praktične savjete i poboljšati svoje svakodnevne prodajne akcije. Uspješnim prodavačem se postaje, a tajne prodaje se uče i vježbaju. Ovaj seminar polaznike pretvara u samouvjerene i spretne prodavače koji jamče sjajne prodajne rezultate.

Uspješne prodajne prezentacije
Poslovni sastanci, sajmovi i konferencije te drugi oblici prodajnih prezentacija su prigode za predstavljanje kompanije, proizvoda i usluga, a zajednički im je cilj unaprjeđenje prodaje. Prodajne prezentacije kupcu približavaju proizvod, osvjetljuju potrebe i motiviraju pri kupnji. Većina prodajnih prezentacija se izvodi u powerpoint obliku, a slijede logičnu, zanimljivu i razvijenu priču. Kvalitetne izvedbe obuhvaćaju složenu cjelinu vještog nastupa, sofisticirane prodaje i razvijenih tehničkih znanja. Ova radionica pruža polaznicima osnovna teorijska znanja i praktične vježbe iz svijeta prodaje. Izrađuju se prezentacije usmjerene na ciljane kupce te individualno prezentiraju. Po završetku ovog seminara polaznici će znati prodati kroz prodajnu prezentaciju.